tirsdag den 12. marts 2013

Hvem er jeg ?

Nu har jeg valgt at ændre mit navn på min blog.

Lise var blot et fiktivt navn, som jeg brugte for ikke at vise hvem jeg er.
Jeg er nu kommet et skridt tættere på at vise mig frem, stå ved mig selv, mit navn.
Måske ligegyldigt, men alligevel har det stor betydning for mig.

Jeg er som jeg er, jeg hedder Nadia, jeg er studerende, har studeret ergoterapi i lidt over 2½ år, hvilket betyder at jeg er færdig om et år. Jeg er nervøs for at blive færdig, især når man aldrig har oplevet andet end skole, skole, skole. Og tænker man tager det forgivet at man er sammen med ens veninder hver dag i skolen. Når man er færdig har man ikke længere den mulighed?

Jeg har en god og støttende familie som betyder rigtig meget for mig og en dejlig kæreste.

Jeg er 172 cm høj, lys håret og har egentlig altid godt kunne tænke mig at være mindre g mørkhåret.
(man vil altid det modsatte)

Jeg har altid været den "stille" pige, der helst knytter sig til få personer af gangen.

Jeg er lidt af et ordens menneske, kan bedst lide når der er ryddet op og gjort rent

Jeg bruger tit en facade når jeg er blandt andre mennesker, så jeg virker stærk. Har svært ved at snakke om mine svageheder.

Jeg har svært ved at lave ingenting og være alene

Jeg elsker mit lille hus

Jeg har en hund, en engelsk bulldog - Bertha





- og forresten, så har jeg også en spiseforstyrrelse, som påvirker alle facetter af mit liv.
Hvem er jeg egentlig uden ? hvem er Nadia ?



Unyttig viden ?
(måske jeg bare prøve at beskæftige mig med noget for at holde tankerne i skak inden jeg skal til diætist)

6 kommentarer:

  1. Der var vist sket noget mærkeligt med min googlelæser og din blog. Normalt læser jeg jo med, men du havde ikke skrevet i lang tid. Nu ser jeg så en masse indlæg fra dig. Meget mærkeligt :-)
    Flot med din modighed - du indrømmer, du har snydt med vejning, og du opgiver din anonymitet herinde. Det er godt gået!
    Håber, vejningen foregik ærligt og resultatet godt.

    I øvrigt - flot lysekrone :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det lyder lidt underligt, men godt at du kan se dem nu :)
      Og tak for de rosende ord, det betyder virkelig noget for mig.
      Vejningen gik godt nok ik som diætisten havde regnet, men det må laves om til næste gang

      Slet
  2. Som Bettina siger, er det flot, at du giver dig til kende. Fordi det netop betyder noget for DIG :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt at SE dig rigtigt!

    (og dejligt at møde en 172 cm høj lyshåret, der gerne vil være lille og mørkhåret - ens med mig..)

    Maria // BornInTheHorizon.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha hvor sjovt egentlig :p og mange tak

      Slet