fredag den 15. marts 2013

En helt almindelig morgen ?

Det er fredag, jeg vågner kl 7,
Der er længe til at jeg skal møde,
Jeg er stadig ik så god til at holde mig fra bulimiens fangearme når jeg er alene.
Er lidt nervøs for om jeg er stræk nok?

Jeg går ud i køkkenet,
Kigger i både køleskab og skabene,
Overvejer lidt for og imod hvad jeg skal spise,
Beslutter mig for at tage madplanens 2. forslag ( rugbrød 4 halve med ost)

Tankerne om overspisning er tilstede. Kan jeg nu modstå?

Jeg mærker på mig selv, jeg har egentlig slet ik lyst til at gøre det, ikke bare det mindste.
Jeg behøver ikke engang modstå, for der er intet at modstå.
Jeg er glad !!

God fredag til alle (:

4 kommentarer:

  1. Rigtig god fredag til dig også. Dejligt at morgenen startede godt. Jeg håber, resten af dagen også forløb godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak min dag har faktisk været god, elsker positive dage.
      Og god fredag til dig også (:

      Slet
  2. Dejlig start på dagen! Jeg er selv startet ret godt ud også - ny start :-) Håber, du får en god weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre at det går bedre med dig, du fortjener også at have en rigtig god weekend

      Slet