torsdag den 14. marts 2013

Det gør ondt...

I dag efter endt undervisning, kom en tidligere pige, en pige der førhen gik på samme hold som jeg.
Hun sprang fra fordi hun blev gravid.
Hun kom for at vise ham frem, en smuk 3 måneder gammel baby, var han. Så yndig, med store brune øjne.
Jeg tog mig selv i at falde helt i staver over hans lille ansigt.
Hvor er han bare dejlig.

Men jeg ville holde ham, bare kigge. Jeg vil ikke kunne bære det, det må ikke komme for tæt på - smerten - tanken om at jeg ikke selv kan få børn.
Det gør ondt indeni, bliver egentlig jaloux. Selvom jeg stadig er glad på hendes vegne.

Faktum er, jeg har ik mulighed for at blive gravid, min krop er ik i stand til det.
Tænk hvor åndsvagt det er, at en spiseforstyrrelse kan bilde mig ind at det at være tynd skulle være bedre end at have muligheden for at få et barn.

Ikke fordi jeg vil have en baby nu, men tanken om at jeg ikke engang har muligheden. At jeg ik ved hvornår jeg får muligheden. Det gør ondt indeni !

5 kommentarer:

  1. det gør mig ondt at høre!
    jeg har det på samme måde, jeg drømmer selv om at få børn, 2-4 stk, så de har glæde af hinanden.
    jeg har ikke haft midt mens sådan somdet skal være siden oktober-november-december 2011.
    den bilder også mig det ind, at det ikke at have min mens skulle være meget bedre. det betyder jobare at ens krop lider og ikke har det godt.
    og tillykke medhin pigen,:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg stoppede på p piller i dec og har så bare ik fået det. Har ik en ide om hvor længe jeg selv har fremprovokeret min mens med pillerne.


      Er glad for at høre vi har samme motivation, det er godt at have noget at tænke frem på i svære tider.
      Det at få børn må være større og mere betydningsfuldt end at være tynd. ( selvom anoreksien skriger imod inde i mit hovede bare mens jeg skriver det her)
      Vi må stå sammen og kæmpe!

      Slet
  2. Jeg gik også længe uden min menstruation, og nogle gange skal man faktisk ligge på sin målvægt i et godt stykke tid, før kroppen tør tage chancen og starte menstruationen igen. Før, den tror på, at du altså har tænkt dig at blive oppe i vægt. Jeg har fået min igen, og den kommer nogenlunde regelmæssigt. Så der er håb endnu - jeg tror på, du får børn engang. Og at du tilmed bliver en fantastisk mor! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh du gav mig virkelig et smil på læben.
      Håber også jeg får det hurtigt efter jeg når op på min målvægt.
      Ej hvor var det altså bare en sød kommentar, tak ! (:

      Slet
    2. Det er jeg glad for, søde pige - nu sidder jeg også helt og smiler :-)
      KNUS

      Slet