mandag den 11. marts 2013

Diætist imorgen

Det er imorgen, imorgen kl 13:45 jeg skal vejes. Jeg har ik været på en vægt i to uger så.
Jeg er nervøs for hvad den vil vise, er det gået godt eller ja knap så godt? Jeg er lidt i tvivl.
Jeg ved dog ik ting, den kommer ik til at stå ret højere end sidst.
Jeg har bevæget mig stille ud i noget lort. Det startede med at jeg bare lige skulle spise inden jeg skulle på vægten, det første til at jeg lige skulle drikke en halv liter vand. Og det endte så ud i at sidst inden jeg blev vejet havde jeg spist en stir mango, 400g ymer og drukket en halv liter saft. Og hvor det egentlig piner mig at indrømme. Bare at få det ud af hovedet og skrive det ned, det er jo bare så åbenlyst latterligt af mig. Det er jo ik de der 500 g der ændre noget ? Og alligevel ved jeg det bliver en kamp uden lige ikke at skulle spise noget lige inden imorgen. Men det kan jo ik fortsætte.
Tanken om jeg jeg tager på i vægt, at tallet siger et højere tal end hvad det reelle egentlig er, og at det kun var mig der vidste det, det gjorde mig "høj". Kunne glæde andre med en vægtstigning over det jeg egentlig skulle. Hey se mig jeg har taget 1,5 kg på, på 2 uger.
NOT!! Du havde taget på nadia og det var også flot, men du snyder bare dig selv. Det er jo så dumt.
( tænk at jeg tør indrømme det, helt åbenlyst fortæller at jeg snød, anoreksien lokkede mig til at snyde. Ved jo både mine forældre og kæreste læser det her)
Jeg er flov, men det nytter ik noget at holde det inde. Det der bliver holdt inde bliver altid ført til ekstremer, fordi jeg fortrænger det, så det blev nødt til at komme ud, og det gjorde det nu.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes, det er så sejt, at du skriver det her! Det er et billede på, hvad anoreksien kan lokke en til at gøre - lyve og snyde, som man i virkeligheden aldrig ville have gjort! Hatten af for dig og din indrømmelse - håber, det lykkedes dig at kæmpe imod i dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa det kan virkelig være svært at lade være med at lytte til anoreksien. Den kan virkelig lokke !
      Men tak :) det føles også bedre at få det ud, så kan man også pludselig se hvor åndssvagt det egentlig er

      Slet