lørdag den 23. marts 2013

God dag - god weekend

Det er rart med weekend, har besluttet mig for at ligge alle tanker om opgave fra mig, det nytter jo alligevel ik at bekymre sig i weekenden også, det må vente til mandag.

lige nu sidder jeg bare i sofaen, ser et program på kanal 4, de fortæller: " Det er en sygdom, det minder om et misbrug. Misbruget omhandler mad. Og i en stresset verden finder man tryghed i sit misbrug. Man vælger ikke selv at blive syg. Det tager lang tid at blive syg og lige så lang tid at blive rask. "

Hvorfor er det bare så svært for mig at forstå ?
Jeg føler mig stadig skyldig, som om jeg helt selv har valgt at have det sådan. Mens at jeg andre gange føler at jeg slet ik ik er anderledes
Ih det er slet ik til at blive klog på.

Men noget helt andet er, at jeg har haft en rigtig god dag i dag.

Blev dog lige taget på fersk gerning i dag af kæresten i netto " hvaa nadia, er den yoghurt ik lidt for fedtfattig for dig". Men skyr har altså bare en bedre konsistens end ymer. En gang i mellem skader det jo heller ik, bare det ik bliver til en vane.
Har spist alle mine måltider, så ingen dårlig samvittighed overfor nadia !

God weekend derude (:
Og så lige et billede af min nyindkøbte blomster

Undskyld for et lidt rodet indlæg



2 kommentarer:

  1. Dejlige blomster :-)

    Nu læste de to sidste indlæg på samme tid, og tænkte, at det var dumt at kommentere på dem begge. Så selvom det er fra det forrige indlæg, så vil jeg lige sige, at jeg synes, det er virkelig sejt, at du fik fortalt din kæreste, hvordan du havde det! OG at du fik sagt fra! Og at du så oven i købet fik god respons fra kæresten. Håber, søsteren tog det okay også.

    Det citat fra reporteren på kanal 4, giver rigtig god mening. Det føles netop trygt at flygte ind i sin spiseforstyrrelse. Dengang jeg kastede op, tror jeg også, det handlede om en flugt fra mine følelser. Jeg kunne bruge timer på at spise og kaste op - for i al den tid, der gik med dét, behøvede jeg ikke forholde mig til mine følelser. Når jeg så stoppede op igen, så kom følelserne - og så var det hele møllen om igen. Det er et helvede. Jeg håber, du står imod <3

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt at få den beskræftigelse, var rigtig glad for hans reaktion, han har jo alligevel lidt ekstra en bare en normal kæreste, så hatten af for ham. Må ik være let altid.
      Min søster tog det også okay, hun kunne jo heller ik vide hvordan jeg lige havde det.

      Det gør mig glad at høre at du har haft de samme problemer med opkast, som jeg har. Bare det at vide at man godt kan komme over det og komme videre. Du giver mig håb (:

      Slet