tirsdag den 1. januar 2013

Dagen derpå

Det er nu den 1.1 2013.
Jeg har sovet blot 4 timer, og har lidt tømmermænd. Aftenen igår forløb sig godt, vi hyggede os, fik god mad, vin og drinks, og så de mere unødvendige tung - chips, kransekage og 2 toast da jeg kom hjem. Det er underligt at det er de sidste ting der giver mest dårlig samvittighed. Nu skal jeg bare tage mig sammen og tænke "nej du behøver ik spise mindre i dag - bare fordi du spiste mere igår". Men hvordan kommer man lige denne tanke til livs ? Tør slet ik begynde at tænke på mit kalorie-indtag igår. Puh, det vil blive til et endeløs regnskab i mit hovede, som alligevel kun vil komme til at give mig større lyst til at spise mindre.

Ej nu endte det i kalorier igen, stop så!

Jeg havde en god aften, fik dog vildt mavepine allerede ved en 3 tiden. Havde ellers taget piller mod det skide mavesyre. Men alligevel brændte det så meget jeg aldrig havde prøvet noget lignende, føles nærmest som om den var helt ved at brænde hul i min mave :/ øv. ( var også derfor jeg skulle spise de skide toast D jeg kom hjem, iih)

Fik yderligere brændt hul i min nye kjole. Tænk at jeg kommer til skade med en stjernekaster. Øv.
Men fil kysset min kæreste kl 00:00 og selvom jeg ik er overtroisk, så tror jeg alligevel på det jeg har hørt med at det skulle gøre sådan man blev sammen hele det nye år. Hvilket er ved at være et fast ritual. :) kunne bestemt heller ik være foruden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar