søndag den 13. januar 2013

Weekend

Få timers søvn igen i nat, det er som om at når jeg vågner ligger jeg og tænker på det jeg skal i løbet af dagen, så bliver jeg lidt stresset og kan ik sove igen. Det er egentlig ik fordi jeg har sådan travlt, men vil helst være i god tid altid.
Igår stod så både på flytning for svigerfar og så 25 års fødselsdag.
Havde fået min kæmpe portion ymer kl otte, og så ventede vi med middagsmad til fødselsdag.
Det var nok dumt ik at tage noget inden, men anoreksien blev glad.
Vi fil så mad (buffet) kl 14;30 ca. Jeg gik op to gange, hvilket jeg ik skulle have gjort. Man bliver jo mæt af den ene gang, anden gang er bare lidt fordi det jo smager godt. Men jeg er bare ik klar til at magte det endnu, jeg fik bagefter den dumme angst følelse. Hvorefter jeg så blev nødt til at gå hjem, og så ja var jeg nået til det punkt hvor jeg tænkte " nu kan det alligevel være ligemeget"
Dumme dumme mig, nu gik det jo lige så godt. Overspise --> opkast dumt dumt !! Havde lige gået så længe uden. Og jeg ved jo at det er dårligt for kroppen, og jeg får jo alligevel ik alt op.

Jeg blev derfor sur på mig selv fordi jeg igen overgav mig til spiseforstyrelsen. Derfor ville jeg ik have det skulle ødelægge min aften og jeg tog til fødselsdag igen, og jeg drak en smule og var med til at få aftensmad deromme.
Så jeg føler alligevel at jeg, JEG, bekæmpede sygdommen til sidst.
Den skal ik bestemme om jeg må sidde til fødselsdag! ( og alligevel kører det lidt i hovedet hvor mange kalorier jeg lige fil igår - men tæller dem ik !)

Det går op og ned, men stadig frem !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar