lørdag den 5. januar 2013

Madplan

Jeg har for første gang igår formået at følge madplanen, plus lidt ekstra chokolade. Var pave stolt hele dagen, min mave var ved at sprænges efter hver måltid af mæthed. Men jeg gjorde det sgu !!

Stoltheden blev dog overdækkede af angsten når man om aftenen kommer til at tænke tilbage på alt det jeg har indtaget i løbet af dagen. :(
Her bliver jeg altså nødt til at få noget fornuft ind udefra, så havde en snak med min kæreste.
Det må være sygdommen igen der ikke kan få mig til at tænke rationelt. Det er jo kun godt at jeg har fulgt madplanen.

Men så alligevel her til morgen, jeg skal til at have mit ymer med drys. Så tager jeg 382 med dys istedet for de 400 jeg egentlig skal have i følge planen. Tænk hvor latterligt det er at jeg prøver at få det bedre ved at tage skide 18 gram ymer mindre.
Nogen gange er det bare de små ting der tæller.



"Stop being afraid of what could go wrong and think instead, what could go right"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar