torsdag den 3. januar 2013

Fysioterapeut, motivation og træning

Dejligt nok at det er begyndt at blive normal hverdag, selvom mit studie hænger mig langt ud af halsen lige for tiden. Men en normal hverdag gør det bare nemmere at overholde måltiderne.

Jeg har i dag været hos min fysioterapeut, snakket om at min vægt ikke havde steget ret meget siden jeg startede behandlingen for over en måned siden. Vægten har mere været sådan lidt svingende. Jeg fik af vide at jeg skulle finde noget der kunne motivere mig til at tage på, og holde en stigende vægtkurve. Min største motivation lige nu er, at jeg vil have børn en gang. Og hvis jeg vil have børn, kræver det at jeg får en normalvægt og bliver i stand til at blive gravid. Men hvorfor er det så stadig så svært, mit hovede fyldes med angst bare af tanken om at tage på. Hvor er det ufatteligt svært at tage på. Hvad kan man lige gøre for at gøre det lettere ???

Jeg bliver nødt til at komme i gang, for jeg skulle jo ville det her før de kan hjælpe mig, men jeg vil også !! Virkelig. Det er bare svært det med at skulle tage på.
Jeg har dog rykket mig positivt i forhold til andre ting. Er stoppet med at tabe mig hele tiden, har ik kastet op i over 2 uger, har helt stoppet at over-træne. Har faktisk holdt helt pause i 2 måneder.

- end til i dag, har for første gang i 2 måneder bevæget mig ned i fitness. Tog det stille og roligt og hyggede mig med min veninde.
Bagefter, tro det eller ej, havde næsten behov for at vide at jeg ik ville tabe mig af det. Så formåede at spise næsten en hel skål avocado dip til min aftensmad, plus 4 dl ymer efter. Min mave er ved at springe af mæthed, og mangler stadig mine fure kanel-kiks. Puh .
Men en god dag, kan se fremskridt.
Mangler bare den skide vægtstigning, og få den til at blive ved med at stige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar