onsdag den 9. januar 2013

Dagen før samtale ( vejning)

Jeg har i dag igen været på fitness hold, var næsten kun styrke træning, så jeg ikke kommer ud i konditionstræning og den vilde kalorie forbrænding. Skal jo helst ikke spilde for mange af dem jeg indtager.
Jeg har en fornemmelse af at det er godt for mig, ja MIG og ikke spiseforstyrelsen, at jeg kommer ned til fitness ( i den grad jeg nu gør det) det er jo lidt underligt pludselig ik at tage derfra helt færdig, svedig og i forhold til nu, hvor jeg ikke engang føler mig udkørt - men små skridt, må tænke på min krop.
Jeg tror dog det er godt, for når jeg står derinde i holdsalen foran spejlet, kan jeg pludselig se hvor tynd jeg er i forhold til alle de andre, har endda følt mig nødsaget til at købe en trøje med lange ærmer for at kunne holde ud at kigge på mig selv.
Det bevirker mig så til at jeg bagefter tænker at jeg må spise alt muligt for at kunne se mere normal ud. Men hmm, bare det hele så ik bare placere sig lige på maven :/
Spiste endda også en protein bar efter min træning, Wuhu here we go muskel-opbygger !!


Imorgen skal jeg både til fysioterapeut og min kontakt person.

Jeg er nervøs for imorgen, nervøs for vægten igen, må jo have taget på når jeg er begyndt at følge den plan. Og for en gang skyld håber jeg virkelig at jeg har taget på. ( lige end til jeg står på vægten).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar