torsdag den 10. januar 2013

Længe leve ambivalens

Har i dag været til samtale, hele 2 styks.
Jeg kan lige tilføje at vægten er steget igen op på de 50 kg. Er glad, både fordi jeg har taget på, men også fordi det ik var mere :p
Har til begge samtaler snakket meget om mine følelser. Da jeg fortalte om min oplevelse om at være meget tyndere end alle andre i fitness. Samt den evige følelse om at være bange for at tage på.
Hvor latterligt det så end lyder så syntes jeg ofte at jeg er tynd, men stadig er jeg bange for at tage på.

Jeg skal derfor arbejde med at vide hvornår det er mig der tænker rationelt ( altså når jeg tænker jeg er tynd) for det siger min BMI jo at jeg er, det er tal, og må stole på det objektive. Dermed sagt, skal jeg så også arbejde med at vide hvornår det er spiseforstyrelsen der spiller ind. Ik at jeg skal fjerne den. Derimod bare være opmærksom på at der findes de her to sider som jeg hele tiden bevæger mig imellem.

Snakken endte selvfølgelig ud i mad igen, og om hvordan det gik med kostplanen, som faktisk går godt. Har fået til opgave at selv skulle finde tre alternativer til min eftermiddags mad, som nu består af en bolle med ost.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar