søndag den 20. januar 2013

Anonym ?

Jeg har lidt blandet følelse ved dette enme.
Jeg syntes jo det er vildt fedt at andre bloggere sætter billeder ind og man kan se hvem de er, gør der mere personligt og ja syntes det er mega flot.

Men hvorfor tør jeg så ik selv, hvorfor gemmer jeg mig bag et andet navn.
Tænk hvis folk fandt ud af at det var mig, at jeg havde en spiseforstyrelse.
På den ene side kan jeg da også tænke " og hvad så ?" Det er jo mig, sådan er jeg.
Alligevel tør jeg jo ik stå frem.
Er i andre ik nervøse for at "blive genkendt" af nogen som ik behøver at vide hvordan situationen er ?

2 kommentarer:

  1. Jeg kan virkelig sætte mig ind i dine overvejelser, for mig var det en KÆMPE overvindelse at skulle til at vise billeder af mig selv. Men der er noget underligt befriende efterfølgende ved at have gjort det. Det er skræmmende, at folk man ikke har lyst til skal vide at man er syg, finder ud af det. Men på en måde vil jeg sgu have lov til at være stolt ved at være mig, at stå ved den jeg er. Ikke at jeg er stolt over at have anoreksi, men fordi jeg vil anerkende at det er og altid vil være en del af mig. Når jeg kommer over på den anden side af sygdommen, ja så har det jo været med til at gøre mig til den jeg er, gjort mig stærkere. Og /det/ vil jeg have lov til at være stolt af..
    Du er fantastisk <3

    SvarSlet
  2. Du har ret, måske jeg burde stå ved mig selv og den jeg er, om det så også omfatter min sygdom. For ja det vil jo altid være en del af mig. Overvejer stærkt at "vise" mig frem ;)

    Tak for din kommentar

    SvarSlet