lørdag den 26. januar 2013

Hvordan går det?

Spørg mig nu og jeg siger fint, men det ser jo også sådan ud. Uuh se mig jeg "følger min madplan". Har i de 2 sidste dage ik kunne overskue mit eftermiddags måltid. Plus jeg aldrig er nået så langt at komme smør på brødet eller få mit fedt om aftenen. Og alligevel kan jeg hade mig selv over at have spist meget aftensmad her til aften. Det samler sig som en klump i min hals, har lyst til at kaste op. Men gør det ik, så ved jeg jo ik om vitamin pillerne kommer med op. Derfor vælger jeg ik at gå i bad, så jeg ikke fristes til at "gøre det".

Tænker det nok også hænger sammen med at jeg ik kan lade være med lige at prøve den vægt der står ude på min sviger mors badeværelse. Ikke bare en gang men begge 2 gange jeg var på toilet, skulle jeg da bare liiige se hvad den sagde. Og den stod på over et kg mere end hjemme hos mine forældre. Nu kommer den igen, klumpen i maven. Jeg er fed?!? Kan ik mere, vil ik mere. JO DU VIL NADIA! Du vil og skal blive rask "fed"
Hov der slettede jeg da lige noget af min anonymitet, men jeg skal måske også bare lære at stå ved mig selv. Hmm :/

Yderligere er jeg nervøs over at skulle til samtale om mit videre forløb på mandag.

Iih goddag til hævede øjne imorgen :'(

2 kommentarer:

  1. Årh, søde pige, hvor du kæmper! Jeg ved, det er en hård kamp, men endnu en gang vil jeg sige, at du er sej. Hold ud, hold endelig ud! Det bliver bedre. Ikke, fordi jeg har det let med maden nu, men jeg har det lettERE, end da jeg lige skulle begynde at spise. Og føler mig ikke konstant fed. Følelsen dukker op, men den er ikke konstant, som den var engang. Hold fast!

    KNUS <3

    (er der ikke et sted, man kan trykke, så man kan følge din blog? Måske er det bare mig, der er blind.... )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar. Det er en god hjælp for mig. Har prøvet at ligge noget ind i højre side så man kan følge den :)

      Slet