onsdag den 30. januar 2013

En ny start ?

Fik igår æren af at møde en pige der næsten var opnået hele sin vægtøgnings periode. Det gav mig motivation, for hun var jo stadig slank. Hun fortalte at hun nu bedre kunne holde sin krop ud, og at hun nu havde det meget bedre end da hun vejede mindre.
Yderligere fik jeg råd igår fra min diætist. Jo mere energi (kalorier) man får fra fedt istedet for kulhydrater, jo mindre af det, vil sætte sig lige på maven. Så here we go --> avocado, laks, nødder og pesto !!

Jeg føler nu at jeg er kommer længere i min vej mod at blive rask. Jeg har derfor i dag på min egen " destruktive " måde, haft en "trygheds situation" med min spiseforstyrelse for sidste gang. Forhåbentlig, og det vil jeg virkelig stræbe mod. Den skal ikke længere være der til at holde mig nede, til at forhindre mig i at kunne spise det alle andre gør, og også sammen med alle andre mennesker, ik kun når jeg er alene.
Jeg har sat mig som mål at holde min kostplan så præcis som jeg nu kan inf til jeg igen skal til diætist om to uger.
Det bliver hårdt, men jo længere man går uden sin mens... jo større chance er der får at det ødelægger ens æggeledere .
Og den her sygdom skal ikke gå ud over at jeg senere ikke kan få børn.
Så nadia, nu er det nu, se din frygt i øjnene, slip kontrollen, tro på diætisten, følg din madplan. Det bliver hårdt, ubegribelig hårdt at se vægten stige. Men har lidt en trøst, for når jeg når et BMI på 18,5 altså minimum for normal området, her må jeg igen sætte bremsen lidt i, tage den med ro, inden de sidste kg skal på.

Håber inderligt jeg kan opnå det her! Jeg vil vil VIL !!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar