søndag den 30. december 2012

Travl dag

Syntes faktisk jeg har haft en god dag, startede med morgenmad fra bageren ( godt nok kun en rugflap med ost) kan ik rigtig tage mig sammen til at spise rundstykker. Herefter gik min kæreste og jeg en lang tur med hunden. Fik yderligere handlet ind med min far. Og så havde jeg til opgave at lave dessert til nytår, så har bagt 2x oreo cheesecake, og ja har smagt på herlighederne. Udover dessert har jeg også formået at bage 50 stk kransekage. Kunne godt bagefter spise hele 3 stk. Men når jeg er i gang og er selv i køkkenet ville jeg aldrig selv spise en hel, går bare og nipper til det hele, lidt marcipan, lidt nougat, lidt chokolade. Som om at når jeg spiser på denne måde så føler jeg ik rigtig at jeg har spist noget alligevel - hvor latterligt. Men nå, må være positiv over jeg tog 3 sammen med kæresten. Dog ik helt uden den dårlige samvittighed, hvornår er det lige den forsvinder? Jeg skal jo tage på, jeg kunne have spise 10, da det kun er godt for mig at få lidt ekstra. Meeen, alt med måde og 3 så har jeg da stadig været lidt grådig.

Nytår imorgen - glæder mig til fint tøj, hygge, at blive lidt fuld, at være social og maden. Ja glæder mig faktisk også til maden, det er jo en del af aftenen. Nu har jeg jo også på forhånd besluttet mig for at den dag må jeg godt, så håber den dårlige samvittighed kan blive derhjemme lige denne aften. Det eneste jeg dog ik glæder mig til er, krudt kl 12. Men så kan man jo bare blive indenfor :)

Og en sidste ting, er vildt glad og lidt stolt måske, over at vide er der er nogen sim bruger tid på at læse det jeg skriver. Håber det giver lidt stof til eftertanke. Jeg får i hvert fald stor glæde af at skrive mine tanker ned, kunne slet ik forestille mig at man kunne have så meget ro i hovedet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar