lørdag den 29. december 2012

Snart klar til nytår

Har i dag haft en god dag, været i Tyskland og handle ind til nytår. Og jeg kan med stor glæde sige at jeg glæder mig til nytårs aften, er slet ik bekymret for maden eller alkoholen, glæder mig bare til at få en god aften!!
Det skal så oveni købet lige tilføjes at jeg har bestilt drink med flødeskum i, flødeskum, så det er nok en af de fedeste drinks man kan få. Men den aften er jeg ligeglad. Skal jo tage på alligevel ik?

Det er underligt det med at jeg skal tage på, for har egentlig vildt meget lyst til at spise de chips vi købte i Tyskland som ligger lige ude i køkkenet, men ved bare jeg ik kan holde ud og tænke på hvor mange kalorier der er i chips. :(
Og alligevel bekymre jeg mig, om jeg nu ser for tynd ud ( især mine arme) i den kjole jeg skal have på, tænk hvis nogen spørg igen, eller endnu værre er da næsten hvis der ik siges noget og de andre bare tænker det om mig.
Jeg er jo tynd, 50 kg fordelt på 172cm. Men hvorfor h****** kan jeg så ik bare gå ud og spise de chips ?!?!?
Hmm det er ik nemt at man kun føler sig tynd når andre kigger på en, hvorimod mår jeg er selv, tænker jeg tykke lår, fed mave ( hvordan kan de overhovedet sige at jeg er undervægtig).
Det må vel være sygdommen som giver mig et forvrænget kropsbillede, ik?

2 kommentarer:

  1. Det kan du roligt tro på at det er. Sådan har vi det vist alle sammen. Jeg ser ihvertfald ikke andet end FEDT når jeg ser på mig selv, selvom jeg faktuelt ved at jeg er meget undervægtig. Sygdommen vil jo indbilde dig alt, for at sørge for at du bliver ved med at følge den. Det gælder bare om at kæmpe imod. Har hørt fra flere at det bliver bedre, når man når sin målvægt. At man lige pludselig kan tænke på andet end hvor meget fedt man har på kroppen. At det er fordi ens hjerne er så affedtet, at man kun tænker på mad og kalorier.
    Tanker herfra, Amelia

    SvarSlet
  2. Det er bare så svært at forstå at man ik ser kroppen som den virkelig derved, syntes faktisk det er lidt skræmmende. Hvornår ved man så at det man ser pludselig er reelt ? Hvis det også bare sker ved målvægten så kan det da give noget af en øjeåbner. Vi må kæmpe for at komme ud på den anden side. Bare svært når man hverken gider at tage på eller være undervægtig

    SvarSlet