torsdag den 27. december 2012

Nervøs?

Idag startede tidligt, kom tidlig op og ud af døren uden morgenmad, var nu heller ik sulten, det skulle også kun lige være en kort tur ud og handle, men kø-tilbud tager tid og klokken var knap 11 inden vi kom hjem. Dette resulterede så i mega trykkende hovedepine, kvalme og svimmel. Utroligt, kunne kun ligge ned da jeg kom hjem, fik spist mit ymer, men havde det stadig skidt. Kan det virkelig passe at min krop reagere sådan bare fordi jeg ik har fået morgenmad ?!?
Men så endte denne dag på sofaen, ih ville ellers gerne ind og bytte julegaver :/

Udover min dårlige morgen episode er jeg virkelig nervøs for dagen imorgen. Kl 8:15 skal jeg igen til samtale hos min kontakt person. Det er ved at være længe siden sidst. Og for at være ærlig er jeg aller mest nervøs for hvad vægten skal vise?
Kunne dog ligeså godt lade være med at fylde mit hovede med det? Men nej, og det er jo ligemeget hvad der kommer til at stå så bliver jeg ked af det. Hvis jeg ik har taget på så bliver "mit syge jeg" jo vildt stolt over at kunne gå igennem jul plus to julefrokoster uden at tage på. Men nej, har nok taget på, og det er jo også en positiv ting ik?? Et skridt tættere på målvægten - 58 kg, Bum. Det jo heller ik fordi det er meget at veje 58, men det er meget når man har vejet 48. Ih det så åndssvagt det er jo kun mig som kan se hvad vægten siger, mig som græder indeni hver gang den stiger. Alle andre mennesker kan jo ik se om jeg vejer 2 kg mere eller mindre, de siger jo stadig at jeg er for tynd. Men vil bare gerne være normal, og med normal mener jeg at være i stand til at kunne få børn, overskue en almindelig hverdag, begynde at træne igen og slutte fred med mine tanker om mad. For jeg kan jo nærmest ik tåle at få en kommentar om mit mad eller min vægt, der skal bare så lille en kommentar til at vælte mit humør. På den anden side er det også rart at kunne sammenligne sine portioner med andre, så jeg får fornemmelsen for hvad normal er. ( igen en måde at gå til normal og væk fra både sulte og overspise)
Jeg må ik være helt nem at bo med, må derfor arbejde med at blive mere sikker, øge mit selvværd, lige nu kunne jeg kunne jeg lige så godt sætte et stort skilt på ryggen hvor der står " undskyld jeg er her". Og det vil jeg ændre, jeg vil være selvsikker, selvstændig og stærk. Det må da betyde mere end et tal på vægten, som jeg kun kan se, det her ville stråle igennem mig. Spørgsmålet er så bare lige hvordan.????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar