torsdag den 25. april 2013

Kræver opladning, eller hvad ?

Havde en hård, lang men rigtig god dag i Kolding igår.
Jeg fik spist lidt mere end hvad jeg egentlig er sat til igår, så nu skal jeg bare overbevise mig om at det er, okay? Det gør ingenting, jeg er alligevel bagud i min vægtstigning kurve, ingen grund til at kompencere i dag, vel ?!? ( prøver stadig at overbevise mig selv)

En positiv opdagelse igår var at jeg virkelig kunne begynde at mærke min krops signaler. Tænk at JEG blev træt, at JEG mest bare havde lyst til at smide mig i sengen da jeg kom hjem og at jeg faktisk fik sagt højt at JEG var TRÆT i mine ben af at gå rundt.

- Troede aldrig de ord skulle komme ud af min mund. Jeg som ellers bare plejer at ville køre på, ville lave noget hele tiden og helst aldrig bare ligge ned og se fjernsyn.



Imorges havde jeg dermed virkelig mangel på overskud, hvilket resulterede i at jeg ikke tog i skole. Eller okay, det var måske ik kun pga. den manglende overskud. Jeg vidst på forhånd at den ene af de 2 piger jeg går med ikke kom og så fik jeg en besked imorges om at den anden heller ik kom.
(tænk at jeg kan blive så afhængig af andre mennesker) Jeg føler lidt at jeg burde tage mig sammen og tage i skole alligevel, jeg er da et voksent menneske?
Men når man i forvejen mangler overskud til at tage i skole, kan jeg slet ikke overkomme at skulle tage kontakt til de andre på holdet ( som jeg ikke snakker ret tit med).

Håber ik jeg møder nogen af dem når jeg alligevel er nødt til at bevæge mig op på skolen, fordi jeg skal aflevere nogle papire på studiekontoret. ( Krydser virkelig fingre)

......Begynder stille at få lidt dårlig samvittighed over at gå glip af undervisningen, så har sat mig op for at i det mindste læse det materiale der skulle være gennemgået. ( igen kører det rundt, burde du ik bare have taget i skole?)

Jeg ligger nu i sengen og har gang i kaffe nr. 2, kan mærke jeg begynder at få mere overskud, og er nu mere klar på dagen.
Prøver at sige til mig selv at det er iorden at jeg blev hjemme, for nogen gange har man bare lige brug for ekstra tid til at lade op
- har jeg fundet ud af
( men tror stadig ik helt på det)

2 kommentarer:

  1. Det gør mig glad at høre, at du mærkede træthed igår. Og faktisk også, at du valgte at blive hjemme i dag - fordi du havde brug for det. Som du selv konkluderer til sidst, dog med tvivl i ordene, har man nogle gange brug for sådan en dag. Jeg synes, det er helt okay! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, nu har jeg ik så dårlig samvittighed over at have blevet hjemme :)

      Og tænk, træthed er faktisk en dejlig følelse

      Slet