mandag den 15. april 2013

Fri fri fri - helt til mandag

Jeg har nu fri helt til mandag.
Det er dejligt at have fri, tror jeg?
Noget i mig kan bedre lide at have de faste rammer, hvor jeg skal op og afsted, der er sat pauser af til hvornår man skal spise.
Så på den måde skal jeg ik selv tage stilling til det, eller til hvad jeg skal lave.
Dur ik rigtig til at sætte mig selv i gang med at lave noget, men dur slet ikke til at ikke lave noget.
Det piner mig bare at sidde i sofaen og spise min mad.
Jeg må da give mig til et eller andet??

Dagen er lang når man står op kl seks, der er pludselig utrolig mange timer man skal finde på ting at give sig til. Selvom jeg om morgenen har nemmere ved bare at blive under dynen og se morgen tv.
Det er værre om eftermiddagen, jeg kan da ik bare sidde ned hele dagen?

Måske er det også fordi tankerne kan sættes lidt på pause når jeg er i gang med noget.
Elsker bare de tidspunkter, hvor man lige stopper op og tager sig selv i, at man hverken har tænkt på mad, hvad man skal spise, hvordan man får mindst muligt, får det udskudt en time eller hvor meget man lige forbrænder ved det man laver.
- derfor elsker jeg at gå i haven, når solen skinner.
Elsker de tidspunkter hvor timerne bare flyver afsted uden man overhovedet tænker over det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar