onsdag den 10. april 2013

dumme handlinger - fører til dumme tanker - og igen til dumme handlinger

Jeg har vejet mig i dag, ved godt at det er dumt af mig at gøre det. Men kan bare ik lade være.
---Dum handling

Vægten stod højt, højere end jeg havde regnet med.
---Dumme tanker

Jeg besluttede derfor at skære ned på min eftermiddagsmad, jeg skulle jo til fødseldsag senere
---Dum handling

Havde svært ved at spise til fødselsdagen pga. vægten
---Dumme tanker

Spiste dog ok af aftensmaden men et stykke is og en lille stykke kage var ik nok til at gøre det ud for både det jeg manglede fra i eftermiddag og det jeg skulle have til aften,
---Dum handling

Dårlig samvittighed, angstfølelse spreder sig rundt i kroppen. Både fordi jeg har spist mindre men også fordi jeg ik kan sluge tanken om at vægten var så høj.
--- Dumme tanker

Jeg drak alt for meget cola zero til fødselsdagen, så min mave brænder helt vildt nu, og har fået alt for meget koffein.
--- Dum handling

Føler mig tyk, mine bukser sidder ik løst mere, og kan ik komme i tanke om hvordan jeg nogensinde skal acceptere at vægten stiger og stiger :(
--- Dumme tanker


Dumme tanker --> dum handling --> dumme tanker --> dum handling
---------------> Er ked af det, bange og forvirret :(

2 kommentarer:

  1. Øv, hvor ubehageligt, søde! Kan da godt forstå, at du skrev til mig, at du ikke havde nogen ord, nu når dine tanker var fyldt op af dette.
    Det er så svært at se vægten gå op. Det er virkelig, virkelig svært. Og alligevel synes jeg, det er sejt gået. Du har faktisk kæmpet for det! Selvom spiseforstyrrelsen måske prøver at overbevise dig om noget andet lige nu, så har du forsøgt at spise - og det er da vildt godt, at der så også kommer resultater ud af det! Og som du selv har skrevet før, så skal du jo derop alligevel. Så du kan få disse dejlige små børn og være den mest fantastiske mor, de kunne ønske sig. For dét er jeg nemlig sikker på, du bliver!

    KNUS <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare rigtig svært at stige op og se den er steget. Men du har jo ret, det er jo resultat for hårdt arbejde. ( selvom det er lidt svært ik bare at tolke det som at få lort for lort) men tak, du forstår lige at sætte et smil på mine læber

      Slet