fredag den 26. juli 2013

Jeg er normal ?!?

Har haft en sjov dag! Selvom jeg har været så nervøs for hvordan jeg skulle tackle dagen.
Men kan være så "stolt" og sige at, jeg nok faktisk har tacklet dagen, som en normal person ville gøre det. 
Jeg har været til grøn koncert! 
Vejret var skønt! 
Jeg havde til tider kun en lille top på, fordi jeg havde taget alt for varmt tøj på. 
Jeg har drukket, drinks, øl og en masse cider! 
Jeg har spist brunch, chips og mad ude til grønkoncert. 
Det vildeste er, jeg kunne gøre det, en hel dag uden at tænke kalorier. 
( det først her bagefter det bliver regnet lidt sammen, bare tænk 7 cider af 300 kcal det er jo 2100 kalorier!!!) og så oveni lidt øl, og herefter maden også..

Prøver at tænke, det ligemeget?!  jeg havde en hyggelig dag. 
Det må være det som tæller!!

Jeg fik endda komplimenter på jeg da sagtens kunne tage min tshirt af og sidde i sports bh, for jeg havde da klart kroppen til det. 
Det var faktisk rart endelig at få en positiv kommentar på min krop, bare det at jeg ikke fik ik af vide at jeg så for tynd ud! 

Og i dag har jeg slet ik overvejet at kompensere !


4 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det bare skønt at høre! Dejligt, at du havde så positiv en oplevelse :-)
    Og de der drikkekalorier.. Jeg plejer ikke at tage på af at drikke alkohol en aften i byen - selvom der er masser kalorier i :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) og er nok lidt mere nervøs for vægten. Om en uge skal jeg til samtale og så er der gået en hel måned. Skulle gerne have taget 2 kg på. Men de kg behøver bestemt ik komme fra alkohol

      Slet
  2. Du ER normal!
    Hvor bliver jeg glad, når jeg læser, du har haft en god dag. Det er jo livet! Hygge, mad og lidt cider i godt selskab. Godt vejr og god musik. Så kan man da klare alt.
    Når tingene bliver svære og madtankerne fylder, så er det stunder som ovenstående, der skal få dig videre. Det er da så meget bedre at fokusere på det i livet- fremfor at sidde lille og tynd og tælle kalorier. ved jo godt, det ikke er så simpelt :-) Men når jeg får det svært, prøver jeg at fokusere på alt det gode, der findes i livet - men som jeg kun kan opnå og være en del af, hvis jeg spiser.
    - og pyt med de ekstra kalorier. Det er helt normalt. Ydermere har du forbrændt flere kalorier ved at være ude hele dagen - og du har nok også danset lidt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Normal rummer jo også mange ting :)
      Og tak, tænker du har ret. Hvis man havde haft mere styring af spiseforstyrelsen, så havde man jo aldrig oplevet sådan en dejlig dag.
      Der er jo alligevel ik ret meget lykke at finde i at være alt for tynd og have alt for mange regler at overholde

      Slet