tirsdag den 9. juli 2013

Det går lidt nemmere...

Har i dag været i oplæring, føler mig stadig ny, erfaringsløs, malplaceret og til tider "doven" fordi jeg har svært med hvad jeg skal lave / gøre af mig selv. 
Men er bare begyndt at affinde mig en smule. 
Tror jeg. 
For når jeg blivet spurgt omkring det af kollegerne, må jeg lige bide mig en ekstra gang i læben og formår at få ordene ud " det er okay" 
Selvom jeg skriger indeni ? 
Jeg kan jo ik selv ? 
Har ik viden nok til bare selv at kunne finde på noget jeg skal ordne. 



Jeg har dog i dag gjort noget stort, noget jeg ik har gjort i mange år. 
Jeg, mig, nadia, har spist pizza på restaurant!! 
Jeg overhøre stemmen som sagde jeg skulle have kylling og grønt. 
Og gik med lysten til sprød brød og ost. 



Den smagte SÅ godt. 
Og hey, min krop er ik blevet tykkere af det!! 

4 kommentarer:

  1. Wow, hvor er du bare sej! Hatten af for dig! :-) Og NEJ, du er ikke blevet tykkere af pizza en enkelt gang, slet ikke!

    Jeg kan godt forstå, det er svært på arbejdet. Men ved du hvad? Jeg synes ikke, du behøver at bebrejde dig selv, at du ikke har viden nok til selv at finde på noget at lave - sådan tror jeg, det ville være for alle! Det ville måske også virke lidt mærkeligt, hvis man et helt nyt sted begyndte at rode i skabene osv, som om man var hjemme. Man skal lige se stedet an og finde sig til rette - også selvom det er et arbejde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa, du har ret.
      Håber det går bedre, har en lang vagt lørdag og så 5 dage i næste uge oveni. Puh

      Slet
  2. Ser ud til at være en lækker pizza :-) Inspireret af dig vil jeg bestille pizza, næste gang vi skal have fast food - i stedet for salat :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle gange skal man altså vælge lysten og lukke af for restriktionerne !

      Slet