torsdag den 18. juli 2013

Det går okay

Så kom dagen, jeg har formået at arbejde 4 dage i streg, og mangler nu kun sidste vagt i denne uge. 
Jeg har klaret det, godt nok med op og nedture - men klarede det. 
Når jeg får fri i dag 13:30 står den på weekend og så igen aftenvagt mandag og tirsdag i næste uge. 

Det tager stadig meget af min energi at være afsted, så har slet ik været inde og træne i denne uge og kun en gang sidste uge. 
Egentlig ville jeg gerne afsted snart igen, men det overraskende er, at jeg faktisk kan holde ud, at jeg ikke lige har tid eller energi til at træne i de her uger. 

Jeg spiste endda efter min sen aftens måltid ( det vil sige UDOVER min madplan) 50 g mandler med en god skefuld nutella til at dubbe i. 
Jeg har slet ik kompenseret her til morgen på grund af det. ( og det ved jeg jo kun fordi jeg stadig vejer min yoghurt og drys om morgenen)

Jeg siger til mig selv, at jeg har godt af at spise det, mandler indeholder jo en masse sundt fedt. Min krop har brug for fedt. 
Det skal få den til at fungere igen, og give mig min mens. igen! 
( ellers bliver jeg jo aldrig gravid) 


1 kommentar:

  1. Hvor er det bare sejt gået! Og som du selv siger, kræver det en masse energi at være afsted på arbejde - og mental energi koster altså også kalorier. Plus, at du sikkert går mere rundt, end når du sidder hjemme :-) Så ja, det er helt okay, at du ikke har været nede og træne - og at du har spist mandler med nutella. Godt gået! :-)

    SvarSlet