torsdag den 5. september 2013

Husk på de små sejre!

Jeg har fået det bedre siden mit sidste indlæg. Og har nu mere end nogensinde sagt til mig, at det nu skal være et overstået kapitel i mit liv. 
Selvom jeg også godt ved at det bliver en næsten umulig opgave. 
Bemærk - NÆSTEN umuligt! Det kan lade sig gøre.

Men har egentlig været lidt stolt over mig selv, over små ting, handlinger jeg har udført her i de sidste par dage.
For det første kunne jeg overkomme at spise to boller med ost og ik bare to stk rugbrød. ( der står tre i planen, men har altid kun taget to) alligevel var det en kamp for mig pludselig at spise to boller istedet. Er vi lige enige om at der er flere kalorier i to boller end to stykker rugbrød!!

For det andet så formåede jeg selv igår aftes at spise en portion ymer + drys efter at have været omme ved mine sviger forældre og spise aftensmad OG dessert. 
Jeg gjorde det fordi at jeg på den ene side ikke helt tænkte at jeg havde fået nok, i forhold til planen. Men også fordi, jeg var sulten, JEG MÅ GERNE VÆRE SULTEN, selvom jeg har spist. 
Eller,,
 det er legalt nogen gange.

Og det er med at spise ekstra når jeg føler det er okay. 

Igen i dag, spiste jeg ud over de faste rammer. Jo jo. 
Det skete efter jeg lige var kommet hjem fra skole i dag, gik et æble fra haven, lidt bær og igen ymer + drys. Selvom klokken kun var kvart over to. 
Der plejer altså ik blive spist eftermiddags måltid før EFTER kl tre!! 



Nu skal det være, Nadia, nu er det ved at være på tide til at tage de sidste små kg du mangler! (Der er ingen vej udenom)





Så må jeg jo købe nye bukser, for allerede nu sidder flere stramt, og har endda smidt to par ud.

Men man kan vel heller ik regne med at man kan passe de samme bukser efter at gå ti kilo op i vægt?


Og som om det ikke skulle være nok har jeg yderligere fået et stykke kage og islaffe ekstra til eftermiddag. 
Til min sen aften tog jeg igen yoghurt , hvorefter jeg efterfølgende fik to stykker æbletræte. 
Puh min mave er FULD!!!

Tror mine ædeflip bunder lidt i at jeg skal vejes mandag. 
Magter ik at få af vide "du spiser ikke nok!" Igen igen igen

1 kommentar: