torsdag den 14. november 2013

:/ ?!? Rask - virker pludselig længere væk



Jeg burde være glad, en gang tilbage, skal ik længere kæmpe med at tage på, er på vej mod frihed. Bla bla bla.

Men det er jeg ik. Er tom i hovedet, trist og irriteret. 
Har hverken lyst til at få slik i biografen i aften, har ik lyst til at gå julen i møde har slet ik lyst til at skulle igennem julefrokoster med fed mad, alkohol og slik. 
Jeg har taget på, gjort det jeg skulle. Jeg har slået hovedet fra. Ved ik hvordan min vægt er steget sådan her de sidste par måneder.
Og det gør mig bange. Rigtig bange.
Hvordan kan man stoppe med at gøre noget man ikke konkret ved hvad er? 
Hvordan kan jeg nu begynde at holde mig til kun at få chokolade/kage osv et par gange i ugen uden jeg føler at jeg igen forbyder mig selv at spise det?

Hvordan kommer jeg igen alt det der nu skal ske, med alt hvad det indeholder af julefrokoster, julehygge, nytår og efterfølgende operation hvor jeg er fast bundet til sofaen.

Syntes pludselig det hele virker lidt uoverskueligt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar