lørdag den 12. oktober 2013

Let go

Jeg har fået lavet mon tatovering, jeg er glad for den, virkelig !

På den ene side har jeg lyst til vise den til hele verden.
Og på den anden side vil jeg gemme den kun for mig selv. 

Jeg er bange for de spørgsmål der kommer til den, hvad den står for..

Jeg er nået frem til en beslutning om at jeg vil fortælle lidt af min historie når nogen spørg, afhængig af hvem det er vil jeg fortælle en lille del jeg mener både vil kunne give et svar om hvorfor jeg har fået den lavet og på samme tid stadig holde meget af min historie hemmeligt. 

Men hvad jeg dog sige, hvad skal jeg fortælle og hvad vil jeg ikke sige. 
Vil jo egentlig ik sige ret meget. 



Min tatovering betyder at jeg er igang med at give slip på noget i mit liv. 

...Nærmere...jeg er ved at give slip på min spiseforstyrrelse, som har været en del af mit liv i rigtig mange år. 

Endnu nærmere .... Jeg har været i behandling et et års tid og skal afsluttes jer sidst på året.


Argh !!!

Ved ik hvad jeg skal sige, tør jeg overhovedet åbne op og fortælle om det?

Jeg er jo desværre rigtig flov over det



4 kommentarer:

  1. Sejt! Jeg håber, du vil erfare ved at fortælle om det, at det andre ikke ser det som hverken flovt eller skamfuldt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, har dog bare ik fortalt nogen om den betydning endnu :p

      Slet
  2. Super flot og sigende tatovering! Gjorde det ikke avs på den tynde hud? Den er i hvert fald rigtig fin :-)

    Jeg tænker, at man jo selv vælger, hvad man fortæller. relationer der er tæt på, skal nok have mere at vide end kollegaen, man lige har mødt. Du bestemmer det jo selv. Det er DIN tatovering, DIN kamp. Hvis du er tryg, så fortæller du det. Der er intet pinligt ved det. Du kommer til at erfare, at jo mere du åbner op for godteposen med dine kampe, jo mere åbner andre op. Du vil opdage, at rigtig mange har problemer, som de ikke skilter med, men de fortæller gerne, når du også er åben. Det er i hvedrt fald min erfaring :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Men det gjorde faktisk ikke engang så ondt som jeg havde frygtet.
      Jeg har som jeg også skrev i det tidligere svar bare ikke fået fortalt nogen om dens betydning endnu. Det må komme en dag når jeg føler mig klar :)

      Slet